POTŘEBUJEME OD VÁS :
             1. Nahlásit změnu zdravotní pojišťovny nebo pojištění (pendleři).
             2. Nahlásit změnu telefonního čísla nebo mailu, abychom neposílali
                 zbytečné pozvánky
POŽÁDALI BYCHOM VÁS O :
 
              1 Dodržování ordinačních hodin a domluvených termínů.
  V případě změny změny zdravotního stavu dítěte v průběhu dne  
  zavolat na středisko a domluvit čas vyšetření mimo ordinační               
  hodiny
              2. Podrobné informace o zdravotních problémech dítěte.
                Využívejte fotografování kožních projevů, zvukových záznamů v případě kašle či dechových problémů ,aby mohla být do nejrychleji stanovena správná diagnosa.
Při dlouhodobých problémech si příznaky zapisujte ( bolesti hlavy, břicha apod.)
CHTĚLI BYCHOM :
Zavést systém elektronického objednávání ,ke zkrácení doby strávených v čekárně ordinací. Alergologie funguje, prevence střediska fungují a tak zbývají ještě nemocní.